مادرانه

بها یا بهانه

1390/10/16 19:55
نویسنده : خانم خونه
995 بازدید
اشتراک گذاری

دوستی، نوشته بود :  یادت باشه بهشت زیر پای همه ی مادران نیست هرزنی لیاقت اسم یدک کش مادر رو نداره. بهشت رو به بها میدن نه به بهانه ...

 در جواب نوشتم :

جملات زیبا گیله مرد

 اگه مادری حتی فقط فرزندی رو - فقط و فقط - به دنیا بیاره ... اون فرزند تا آخر عمرش مدیون مادرشه ...

9 ماه از خون مادر خورده و نوشیده و مواد زاید بدنش رو فرستاده تو خون مادر تا مادر تصفیه اش کن و در بدن گرم و نرم  مادر زندگی کرده و کلی زحمت بهش داده و موقع بدنیا اومدن چندین روز و ساعتهای زیاد ، دنیا رو جلوی چشمش تیره و تار کرده ... به نظرتون برای فرزندش،  مادر بهای کمی پرداخت کرده ...

این رو چی میشه گفت ؟

بهاست یا بهانه ...

 

 

جملات زیبا گیله مرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

parsa
15 دی 90 18:39
سلام من یک سایت بازی آنلاین با جامعه مجازی دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه توی جامعه مجازی هم امکانات زیادی داریم که از جمله اینکه میتونی وبلاگ خودتو توش لینک کنید به صورت رایگان و بدون تبادل لینک منتظرتم gamebaz.ir cloob.gamebaz.ir
masome
15 دی 90 19:10
خیلی لذت بردم .ممنون از این همه حقیقتی که فقط متعلق به مادر است نه کسی دیگری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد